vše o nákupu

Potřebujete poradit? Jsme vám k dispozici každý všední den od 8.00 do 16.00 hodin na tel. čísle 775 103 775

 

JAK NAKUPOVAT?

Registrace a přihlášení:

  • Registrace na 7rano.cz Vám přináší mnoho výhod od jednoduššího nákupu až po dokonalý přehled o stavu Vaší objednávky. Po kliknutí na tlačítko „Zaregistrovat“ se zobrazí jednoduchý formulář, do kterého zadáte Vaše kontaktní údaje. Před stisknutím tlačítka „Pokračovat“ si prosím pročtěte Obchodní podmínky, které je před dokončením registrace potřeba odsouhlasit. Po správně provedené registraci Vám na zadanou emailovou adresu zašleme email s potvrzením registrace. Přihlásit se můžete rovnou při registraci kliknutím na tlačítko „Ano“ případně kdykoliv kliknutím na tlačítko „Přihlásit“ a vyplnit Váš email a heslo.
  • Po přihlášení se Vám otevře záložka „Můj Účet“. Zde můžete kompletně editovat váš účet, včetně nastavení nového hesla. V sekci „Mé objednávky“ získáte přehled o stavu Vašich objednávek a jejich historii včetně tisku dokladů.
  • Pokud si nepamatujete, jaké je Vaše přihlašovací heslo, rádi Vám zašleme nové. Při přihlašování klikněte na „Zapomenuté heslo“, zadejte Váš email a potvrďte. Nové heslo Vám během okamžiku automaticky odešleme na Vaši emailovou adresu.

TIP: Zaregistrovat se můžete rovnou při zadání objednávky. Odpadne Vám tak dvojí vyplňování údajů. Stačí v prvním kroku košíku kliknout na "Vytvořit účet". Účet Vám bude automaticky vytvořen spolu s objednávkou.


 

DOPRAVA A PLATBA SLOVENSKO

  • Kurýrní služba GLS   
    • Pokud platbu za objednávku obdržíme do 13:00 hod, zboží ještě ten den odešleme a vy se můžete těšit na doručení balíčku do 48 hodin.
    • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny potřebné informace včetně podacího čísla balíku. Garance doručení do 48 hod od potvrzení odeslání zásilky. Neplatí pro víkendy a svátky.
    • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit zde: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek

PLATBA PŘEDEM                         

 

Dopravné  

4,90 € vč. DPH

 

TIP:  Víte-li v okamžiku objednávky, že v termínu doručování nebudete ve svém bydlišti, nechte si zásilku doručit do zaměstnání. Doručovací adresa může být jiná než objednací. Rovněž chcete-li odeslání zásilky zdržet o     několik dní, není problém odeslání pozdržet a zásilku odeslat tak, aby vás zastihla. V takovém případě připište do poznámky v nákupním košíku požadovaný termín odeslání.


FORMY PLATBY

  • Při zaslání zboží na Slovensko akceptujeme pouze platbu předem na náš slovenský účet vedený u Fio banky.
  • Zboží je tedy placeno v € na slovenský účet. Odpadají tak jakékoliv další bankovní poplatky spojené se zahraniční platbou či konverzí peněžních prostředků.
  • Po provedení objednávky obratem obdržíte podklady pro platbu.
  • Ihned po přijetí platby je zboží expedováno. 

 


 

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

  • Veškeré nabízené zboží máme skladem. Pokud objednávku vytvoříte ve všední den do 15.00, vybrané oblečení i doplňky ještě ten den odešleme a Vy se můžete těšit na balíček již následující pracovní den.

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

  • V našem e-shopu máte nadstandardních 21 dní na vrácení či 4 měsíce na výměnu originálně baleného a nepoužitého zboží.
  • Jak postupovat
    • Před odesláním zásilky nás písemně informujte emailem na adrese info@7rano.cz
    • Zásilku odpovídajícím způsobem zabalte a vyčkejte a naše instrukce  k zaslání zásilky. Ke zboží přiložte doklad o koupi a průvodní dopis, ve kterém uvedete, zda si přejete výměnu zboží za jiný kus či velikost nebo vrácení peněz na účet. V takovém případě poznamenejte i číslo vašeho účtu.
    • V případě vrácení po 21 dnech uveďte alternativní produkt, který si přejete za zboží zaslat.
  • Jak dlouho trvá proces vrácení
    • Po přijetí zásilky vás automaticky kontaktujeme pomocí emailu. Celý proces se snažíme maximálně uspíšit a zaslat náhradní zboží či peníze zpět v co nejkratším termínu. Bohužel není možné přesný termín dopředu sdělit. Zákonem danou lhůtu 30 dní zpravidla nevyužíváme a vše řešíme operativně a v kratším termínu.
  • Výplata peněz za vrácené zboží
    • Bankovním převodem – kupní cena zboží bude zaslána bezhotovostně na účet písemně uvedený v průvodním dopise či emailu.

 


REKLAMACE

  • Zadání reklamace
    • Před odesláním reklamované zásilky nás písemně informujte emailem na adrese info@7rano.cz
    • Zásilku odpovídajícím způsobem zabalte a vyčkejte na naše instrukce ke zpětnému odběru zásilky. Ke zboží přiložte doklad se zřetelně vyznačeným zbožím, které reklamujete a průvodní dopis s popisem závady a platnými kontaktními údaji. Rovněž prosím uveďte, zda si přejete výměnu zboží za jiný kus či velikost nebo vrácení peněz na účet. V takovém případě poznamenejte i číslo vašeho účtu.
  • Jak dlouho trvá proces reklamace
    • Po přijetí zásilky vás automaticky kontaktujeme pomocí emailu. Celý proces se snažíme maximálně uspíšit a zaslat náhradní zboží či peníze zpět v co nejkratším termínu. Bohužel není možné přesný termín dopředu sdělit. Zákonem danou lhůtu 30 dní zpravidla nevyužíváme a vše řešíme operativně a v kratším termínu.
    • O průběhu reklamace budete informováni automatickými emaily, které Vás vždy upozorní o konkrétních krocích – přijetí reklamace, posouzení reklamace, vyřízení reklamace.
  • Výplata peněz za reklamované zboží
    • Bankovním převodem – kupní cena zboží bude zaslána bezhotovostně na účet písemně uvedený v průvodním dopise

BONUSY, AKCE A SLEVY

  • Každý den nabízíme nejméně jeden produkt zlevněný o nejméně 30%.
  • Akce trvá vždy do vyprodání či skončení platnosti akce, maximálně 4 dny.
  • Slevové kupony, akce ani výprodeje nelze kombinovat.

 


DOPLŇKOVÉ INFORMACE

  • Provozovatel stránek: Chilli Code s. r o, Štúrova 1701/55, Praha 4
  • Kontakt:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS 7rano.cz
+420 775 103 775 info@7rano.cz